Hoe versturen we bij Dagelijkse kost webshop?
Onze pakketten worden verstuurd met Bpost. Bpost bezorgt de bestelling overdag op het door u aangegeven afleveradres. Bent u niet aanwezig als de bestelling wordt aangeboden dan zal de medewerker een bericht in de bus achterlaten met daarop het adres van het postkantoor of postpunt waar de bestelling vanaf de volgende werkdag kan worden afgehaald. U kan uw zending ten alle tijde volgen via een trackinglink die u van ons ontvangt.
Wat zijn de verzendingskosten?
De verzendkosten binnen België/Nederland bedragen €5 per order.
Deze zijn gratis bij een bestelling vanaf €50.
Wat is de levertermijn?
De tijd voor levering van een pakket is afhankelijk van de door u gekozen betaalmethode en onze voorraad. Leveringen gebeuren standaard binnen de 10 werkdagen.
Mijn pakket is niet toegekomen. Wat nu?
Geen paniek, we helpen je graag verder! Helaas kan het voorkomen dat uw bestelling, door ons is verstuurd, maar niet door u werd ontvangen. Breng ons via mail op de hoogte indien je jouw pakket niet hebt ontvangen. Dit kan je het best doen door de bevestigingsmail, die u van ons hebt ontvangen, te beantwoorden. Zo hebben wij onmiddellijk alle informatie: ordernummer, adres,…Vervolgens starten wij een intern onderzoek op en brengen wij u op de hoogte hiervan.
Ik heb een niet compleet/foutief pakket ontvangen. Wat nu?
Controleert u altijd goed of uw bestelling compleet is zodra u uw bestelling ontvangt. Indien uw bestelling niet compleet of foutief is, reageert u dan op de bevestigingsmail en geeft u zo precies als mogelijk aan wat er ontbreekt of foutief is aan uw bestelling. Wij nemen na ontvangst van uw bericht zo snel als mogelijk contact met u op.
Ik woon in het buitenland, kan ik bij Dagelijkse kost webshop gewoon bestellen?
Op dit moment kan je enkel bestellen bij de Dagelijkse kost webshop vanuit België en Nederland.
Heeft u naar aanleiding van bovenstaande uitleg nog vragen?
Neem dan contact op met ons via info@dagelijksekostshop.be of via de contactpagina.